پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

معلمان شاغل در سازمان نوسازی شامل رتبه بندی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۰۰۰۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
معلمان شاغل در سازمان نوسازی شامل رتبه بندی می‌شوند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون آموزش با خیرین مدرسه ساز و رئیس سازمان نوسازی مدارس در خصوص رتبه بندی معلمان شاغل و رفع موانع مدرسه سازی در کشور بحث شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز گفت: پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون، میزبان جمعی از خیرین مدرسه ساز و رئیس و معاونان سازمان نوسازی مدارس بودیم که در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی آن سازمان گزارشی به اعضا ارائه شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای جسله خیرین مدرسه ساز به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و خواستار رفع موانع برای توسعه فرهنگ مدرسه سازی شدند، ادامه داد: در ادامه رئیس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گزارشی به اعضا ارائه کرد که بر این اساس عنوان شد، ۸۰ درصد مدارس کشور نوسازی شده و سایر مدارس نیز نیاز به نوسازی دارد.

وی یادآور شد: یکی از پیشنهادات مهم مطرح شده در نشست امروز این بود که پیشنهاد تهاتر برای سازمان نوسازی در نشست سران قوا رد نشود تا از این طریق بخشی از هزینه‌های سازمان تأمین شود.

فلاحی افزود: رتبه بندی نیرو‌های شاغل در سازمان نوسازی مدارس که حدود یک هزار نفر هستند با وجود اینکه این نفرات معلم بوده، ولی رتبه بندی برای آن‌ها صورت نگرفته که یکی از ضرورت‎های پیش رو است که طبق قانون باید رتبه بندی شوند. از سوی دیگر سازمان نوسازی نیاز به نیرو‌های جدید دارد تا بتواند امور خود را پیش ببرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: ۷۰ درصد دانشگاه فرهنگیان کد تخریب دارد که نیازمند توجه بوده همچنین در زمینه تجهیز مدارس نیز باید اقدامات مهمی صورت گرفته به ویژه در بحث آموزش‌های مهارتی هنوز زیرساخت‌های آن در هنرستان‌ها ایجاد نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->